Ogłoszenie o zamówieniu na specjalistyczne usługi opiekuńcze

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35a (woj. podlaskie) NIP 544-12-73-066, REGON 050581759 tel. (85) 655-69-57, fax (85) 655-69-57, adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mops.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl adres poczty elektronicznej: e-mail: mops@siemiatycze.eu prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 138o o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartości kwot określonych w art. 138g ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), zwanej dalej "Prawem zamówień publicznych" zamieszcza ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne – tj. specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 1 stycznia 2019 r do 31 grudnia 2019 r. Przedmiot zamówienia: usługi. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85312000 - 9 usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

ROZDZIAŁ I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim.
  2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą następować będzie w PLN.

ROZDZIAŁ II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, dla osób uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego - w formie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
  2. Przy świadczeniu usług mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508, 1693) oraz rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 r., Nr 189 poz. 1598, z późn. zm.).
  3. Rodzaje usług:
    Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych osobom z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje:
    1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia:
        a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych,
        b) kształtowanie umiejętności społecznego funkcjonowania,
        c) motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,
        d) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych,
    2) wspieranie także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
        a) samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
        b) dbałość o higienę i wygląd,
        c) utrzymywanie kontaktów społecznych z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
        d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
        e) korzystanie z usług różnych instytucji,
    3) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
        a) pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
        b) ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
        c) doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
        d) kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
        e) współpracę z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorej, niepełnosprawnej,
    4) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
        a) w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych,
        b) w wypełnianiu dokumentów urzędowych,
        c) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym:
            • w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w warsztatach terapii zajęciowej, zakładach aktywizacji zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
            • w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do podjęcia zatrudnienia,
            • w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,
            • w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
    5) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
         a) nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
         b) pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
         c) zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe,
    6) pomoc mieszkaniową, w tym:
         a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
         b) w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
         c) w kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu,
    7) pielęgnację - jako wspieranie procesu leczenia:
         a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
         b) uzgodnienie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
         c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
         d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania
         e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,
         f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
         g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych,
    8) rehabilitację fizyczną i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1938): a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologicznego- pedagogicznego i edukacyjno - terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług,
    9) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878).
    W okresie realizacji zamówienia specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi będą świadczone łącznie dla około 24 osób, przy czym średnio w każdym miesiącu tymi usługami objętych będzie około 24 osób. Łączna liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie realizacji zamówienia - około 4212 godzin.
  4. Kwalifikacje osób świadczących specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi - z zastrzeżeniem postanowień niniejszego ogłoszenia - określa rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.
    Wymagania w zakresie kwalifikacji, stażu pracy i odbytego przeszkolenia, a także posiadanego doświadczenia:
        a) specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi mogą być wykonywane przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,
       b) osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi, muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
         • szpitalu psychiatrycznym,
         • jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
         • placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju
         • lub upośledzeniem umysłowym,
         • ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym,
         • zakładzie rehabilitacji,
         • innej jednostce niż wymienione wyżej, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
       c) w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w lit. a, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w lit. b i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi posiadającymi wymagane kwalifikacje,
        d) osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać udokumentowane przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
         • umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
         • kształtowania nawyków celowej aktywności,
         • prowadzenia treningu zachowań społecznych.
  5. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zwane dalej "usługami" będą mogły być świadczone codziennie, od poniedziałku do soboty na rzecz świadczeniobiorców zamieszkałych na terenie Miasta Siemiatycze, wskazanych przez Zamawiającego.
  6. Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców,
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia łącznego wymiaru godzin wykonywanych usług, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Natomiast dla Wykonawcy jest wiążące pod względem kwoty ceny jednostkowej.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób objętych usługami oraz/lub liczby godzin usług - realizowanych na podstawie umowy z Wykonawcą. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. W takiej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych usług.

ROZDZIAŁ III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) posiadania wiedzy i doświadczenia,

b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Lp. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1.

posiadania wiedzy i doświadczenia

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty usługi (usługę) - które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania, dla łącznie przynajmniej 9 osób, o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) brutto. 

W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w ogłoszeniu, tj. usługi muszą być zrealizowane dla nie mniej niż łącznie 9 osób i o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie:

przedstawionego przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonywane należycie

2.

Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:

koordynatorem usług (którego zadaniem będzie m.in. przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego, planowanie, rozliczanie godzin, kontrola prawidłowości realizacji usług). Koordynator usług powinien posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie zarządzania i organizacji usług w zakresie tożsamym z przedmiotem zadania,

• osobami posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług, określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych w liczbie nie mniejszej niż 4

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie:

a) przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do głoszenia,

b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia

 

 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia-nie spełnia". Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie później niż na dzień składania ofert. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

ROZDZIAŁ IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta musi być sporządzona według wzoru zawartego w załączniku nr l do ogłoszenia. Oferta – przedstawiona Zamawiającemu w jednym egzemplarzu musi być czytelna. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. 
  2. Do oferty należy dołączyć: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia, 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych łub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech łat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane łub są wykonywane należycie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
  3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
  4. W toku postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.

ROZDZIAŁ V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach, 17-300 Siemiatycze, ul. 11 Listopada 35A, woj. podlaskie, pokój nr 101, do dnia 12 grudnia 2018 roku do godz. 09.00, z dopiskiem: "Oferta – specjalistyczne usługi opiekuńcze dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach - nie otwierać przed 12 grudnia 2018 roku - godz. 09.00" lub podobnym oznaczeniem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
  2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
  3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji) ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  5. Powiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad jak składanie ofert z dopiskiem "zmiana" lub "wycofanie".

ROZDZIAŁ VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY, OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

1. Opis sposobu obliczania ceny oferty: 1) cena musi zawierać wszystkie elementy realizacji zamówienia, a w szczególności wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu osoby świadczącej usługi do miejsca świadczenia usług, przejazdów niezbędnych przy realizowaniu usługi na rzecz świadczeniobiorcy, zysk Wykonawcy, podatki, opłaty oraz ewentualne pozostałe elementy, 2) cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującymi przepisami o cenach, 3) cena oferty powinna zawierać cenę brutto realizacji zadania za jedną godzinę usług- dla jednego świadczeniobiorcy, 4) koszt jednej godziny świadczonych usług wskazany przez Wykonawcę nie będzie ulegał zwiększeniu w okresie trwania umowy, 5) jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

2. Oferty nieodrzucone, oceniane będą niejawnie, według następujących kryteriów:

Lp. nazwa kryterium  waga kryterium
1. cena oferty 95%
2. doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych 5 %


Punkty będą obliczone przy zastosowaniu niżej podanych wzorów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Ad 1. Cena oferty - w tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 95 punktów. Ocena będzie dokonywana według wzoru:

Cena (C) = cenamin/cenaof x 95 = liczba punktów przyznana ofercie ocenianej

gdzie:

cenamin - cena brutto najniższej spośród badanych ofert,

cenaof - cena brutto oferty badanej.

Ad. 2 Doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych - w tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 5 punktów.

Ocena w zakresie tego kryterium będzie dokonywana na podstawie informacji zawartych w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia, wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający przyzna punkty za wykonanie należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert zamówień (zamówienia), których przedmiotem było świadczenie usług opiekuńczych, w zakres których wchodziły usługi (usługa), które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania.

Zamawiający w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca wskazuje część zamówienia już faktycznie wykonaną (tj. zrealizowaną liczbę godzin).

Zamawiający przyzna następująco punkty w kryterium „doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych”:

liczba wykonanych (w sposób należyty) godzin liczba punktów usług, które odpowiadają rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zadania Liczba punktów
powyżej 3 000 godzin 5
powyżej 2500 do 3000 godzin 4
powyżej 2000 do 2500 godzin 3
powyżej 1500 do 2000 godzin 2
od 1000 do 1500 godzin 1
poniżej 1000 godzin 0

Następnie w odniesieniu do punktów przyznanych według powyższego opisu zostanie zastosowany wzór:

doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (D) = liczba otrzymanych punktów/najwyższa liczba punktów x 5 = liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.

Obliczenie łącznej sumy punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie wzoru: O=C+D,

gdzie:

O - łączna liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,

C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "cena" wynikająca z badanej oferty,

D - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych wynikająca z badanej oferty.
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria - zostanie uznana za naj korzystniejszą, pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie z uzyskaną ilością punktów.

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.

5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) wpłynie po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, 2) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu, 3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419, 1637), 5) jest niezgodna z ogłoszeniem, 6) zawiera omyłki polegające na niezgodności z ogłoszeniem, powodujące istotne rozbieżności z treścią ogłoszenia. 7) zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty (cena jednostkowa brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację jednej godziny świadczenia usług, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

ROZDZIAŁ VII –FORMALNOŚCI JAKIE -POWINNY – ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

  1. Udzielenie zamówienia polega na zawarciu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 2.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
  3. Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą jest zobowiązany do doręczenia Zamawiającemu - najpóźniej w dniu zawarcia umowy, kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy i odbyte przeszkolenie, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 r. Nr 189, poz. 1598 z późno zm.) - osób, które będą świadczyć usługi (chyba, że Zamawiający dysponuje kopiami powyższych dokumentów) .

ROZDZIAŁ VIII. ZAŁĄCZNIKI:

  1. załącznik nr 1 - wzór formularza ofertowego,
  2. załącznik nr 2 - wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
  3. załącznik nr 3 - wzór wykazu wykonanych (wykonywanych) usług. Siemiatycze, dnia 20 listopada 2018 roku

Metryka strony

Udostępniający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Romaniuk

Data wytworzenia: 2018-11-20

Wprowadzający: Patryk Radzicki

Data modyfikacji: 2018-11-20

Opublikował: Patryk Radzicki

Data publikacji: 2018-11-20