Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ogłasza nabór na stanowisko Opiekun Klubu Senior + w Siemiatyczach w ramach projektu pn. „Klub aktywnego Seniora w Siemiatyczach” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
ogłasza nabór na stanowisko
Opiekun Klubu Senior + w Siemiatyczach
w ramach projektu pn. „Klub aktywnego Seniora w Siemiatyczach”
współfinansowanego przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
ul. 11 Listopada 35A
17-300 Siemiatycze
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
Liczba stanowisk pracy: 1
Umowa o pracę na czas określony
Określenie stanowiska:
- Nazwa stanowiska: Opiekun Klubu Senior +.
- Planowane zatrudnienie od dnia 01.06.2021 r do 31.12.2022 r.
- Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach „Klub Senior +”,
ul. Grodzieńska 31A, 17-300 Siemiatycze. - Praca związana z osobami starszymi, niesamodzielnymi, niepełnosprawnymi wymagającymi wsparcia.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, pedagogiczne.
- Ukończony 20 godzinny kurs przygotowujący do prowadzenia działalności związanej z opieką seniorów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Opiekun Klubu Senior+.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętności w zakresie animacji społecznej.
- Znajomość metod pracy i aktywizacji osób starszych.
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa m.in. ustawy o pomocy społecznej, ochrony danych osobowych.
- Umiejętność obsługi komputera, pakietu Office oraz urządzeń biurowych.
- Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, umiejętność pracy z osobami starszymi, dobra organizacja pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Prowadzenie Klubu Senior +.
- Opieka nad uczestnikami klubu.
- Zagospodarowanie czasu wolnego seniorom poprzez organizację zajęć m.in. prozdrowotnych, ruchowych, muzycznych, informatycznych, kulinarnych, plastycznych.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
- Dokonywanie zakupów na potrzeby prowadzenia Klubu Senior +.
- Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie Senior +
- Opracowanie planów pracy Klubu Senior + i czuwanie nad jego realizacją.
- Aktywizacja i integracja uczestników Klubu Senior+.
- Organizacja i prowadzenie wydarzeń kulturalnych i wyjazdów z seniorami.
- Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb uczestników klubu.
- Dbanie o zabezpieczenie mienia.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Szczególne uprawnienia i obowiązki:
- Kierowanie się zasadami etyki zawodowej, poszanowania godności i praw osób do samostanowienia.
- Zachowanie tajemnicy służbowej.
- Ochrona danych osobowych
- Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie.
- Przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ.
- Informowanie przełożonego o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(załącznik nr 1).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności prawnej i korzystaniu z pełni praw publicznych, o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa, o posiadaniu polskiego obywatelstwa i nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 2).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik nr 3);
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Opiekun Klubu Senior+ (załącznik nr 4).
Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane zaś kopie składanych dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Opiekun Klubu Senior +” w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – sekretariat (I piętro) lub przesyłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, w terminie do dnia 20.05.2021 r. do godz. 15.00.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Ośrodku lub dostarczenia przesyłki do Ośrodka.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie, pocztę elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach pod adresem: http://bip.mops.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35 A.
Oferty odrzucone można odbierać osobiście w siedzibie Ośrodka przez okres 3 miesięcy.
Po upływie powyższego terminu zostaną one komisyjnie zniszczone.
Siemiatycze, dnia 10.05.2021 r.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Siemiatyczach
Ewa Romaniuk
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, tel: 85 655 69 57, e-mail: mops@siemiatycze.eu
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę. - W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.);
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO. - Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody. - Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. - Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Metryka strony