Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownika – wychowawcę Placówki Wsparcia Dziennego ,,Siemiatycki Klub Juniora” prowadzonej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika – wychowawcę Placówki Wsparcia Dziennego ,,Siemiatycki Klub Juniora”
prowadzonej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach
- Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 11 Listopada 35A
17-300 Siemiatycze - Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
- Liczba stanowisk pracy: 1
- Warunki pracy:
a) miejsce wykonywania pracy (adres): Placówka Wsparcia Dziennego ,,Siemiatycki Klub Juniora”, ul. Grodzieńska 31, 17-300 Siemiatycze.
b) praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 10.00 – 18.00,
c) praca w pomieszczeniach świetlicy, na boisku oraz na terenie miasta i poza nim,
d) praca związana z pracą z dziećmi i młodzieżą w świetlicy z rodzin podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach,
e) praca przy komputerze,
f) praca wymaga umiejętnego współdziałania z rodzinami dzieci i młodzieży uczęszczającej do świetlicy, z psychologiem, z terapeutą, pracownikami socjalnymi oraz innymi osobami,
z którymi wymagany będzie kontakt z uwagi na charakter pracy,
g) praca może przebiegać w zmożonym hałasie i warunkach stresowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wyniósł co najmniej 6%. - Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe:
a) na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
b) na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub
c) na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauki o rodzinie lub resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej,
3. co najmniej 5 letni ogólny staż pracy,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. posiadanie pełni władzy rodzicielskiej tj. że osoba nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
7. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
8. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określone stanowisko,
9. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
10. biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, - Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów dotyczących zasad funkcjonowania placówek opiekuńczo-wychowawczych wsparcia dziennego,
2) znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
3) posiadanie certyfikatu uprawniającego do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych
z dziećmi,
dyspozycyjność,
4) predyspozycje osobowościowe: zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w warunkach stresu, umiejętność współpracy i umiejętności pozwalające na szybkie reagowanie
w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, zdolności mediacyjne. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Opracowywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem świetlicy: regulaminu organizacyjnego placówki, harmonogramu pracy.
2) Kierowanie działalnością placówki wsparcia dziennego.
3) Tworzenie planu zajęć z dziećmi przy udziale innych wychowawców.
4) Prowadzenie zajęć z dziećmi.
5) Pozyskiwanie środków finansowych zewnętrznych z programów rządowych i unijnych, od sponsorów na działalność placówki.
6) Nadzór nad zapewnieniem wychowankom świetlicy opieki i wychowania, pomocy w nauce, organizacji czasu wolnego, zabawy i zajęć sportowych oraz rozwój zainteresowań uczestników zajęć w świetlicy.
7) Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji dotyczącej dziecka i funkcjonowania świetlicy.
8) Stała, systematyczna współpraca z rodziną dziecka.
9) Współpraca z instytucjami (m. in. miejską komisją rozwiązywania problemów alkoholowych, szkołą, sądem rodzinnym, powiatowym centrum pomocy rodzinie) i innymi placówkami wynikającymi z rozpoznanych problemów.
10) Prowadzenie i realizacja działań animacyjnych i socjoterapeutycznych, w przypadku posiadania odpowiednich kwalifikacji.
11) Opracowywanie rocznych planów działalności placówki.
12) Opracowywanie i przedstawianie okresowych sprawozdań z działalności merytorycznej i finansowej świetlicy.
13) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach. - Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy - CV;
3) kwestionariusz osobowy;
4) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim;
5) oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej tj. że osoba nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona – jeśli dotyczy;
6) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
7) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
8) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
10) koncepcje zarządzania i funkcjonowania świetlicy środowiskowej (max. 4 strony A4). - Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika – wychowawcy Placówki Wsparcia Dziennego ,,Siemiatyckiego Klubu Juniora” w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – sekretariat (I piętro) lub wysłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze,
w terminie do dnia 23.08.2019 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Ośrodku lub dostarczenia przesyłki do Ośrodka.
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach pod adresem: http://bip.mops.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35A.
Siemiatycze, dnia 12 sierpnia 2019 r.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Siemiatyczach
Ewa Romaniuk
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 35a; tel. 85 655 6957, adres e-mail: mops@siemiatycze.eu
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach: adres e-mail: iod@deltacomp.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej na podstawie art. 6 ust 1
lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia; - dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67).
Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane w dziale prowadzącym sprawy kadrowe. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru kandydaci przez okres 1 miesiąca będą mogli osobiście odebrać swoje dokumenty, za pokwitowaniem. Po tym czasie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w dziale prowadzącym sprawy kadrowe przez okres 1 miesiąca. W tym czasie kandydaci będą mogli osobiście odebrać swoje dokumenty, za pokwitowaniem. Ośrodek nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. - posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
- podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr, zamówień publicznych i kontroli zarządczej; nie podanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Metryka strony