Opiekun świadczący usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w wymiarze 2 etatów
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ogłasza nabór na stanowisko:
Opiekun świadczący usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w wymiarze 2 etatów.
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie minimum podstawowe.
- Kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów:
- opiekun środowiskowy, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub
- doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Dodatkowe kursy i szkolenia z zakresu pierwszej pomocy, pielęgnacji osób starszych, czy osób z niepełnosprawnościami.
- Dobra organizacja pracy.
- Zdolność do komunikacji, empatia, zrównoważenie emocjonalne, solidność, zaradność, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, motywacja do pracy, umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, umiejętność zachowań asertywnych.
- Czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie;
- Czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników;
- Dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych;
- Czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych;
- Pomoc przy przemieszczaniu się;
- Opiekę higieniczną w tym czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych,
- Pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji;
- Pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
- Zapewnienie kontaktów z otoczeniem, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej nie ujętych w powyższych zadaniach.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ukończone kursy, szkolenia,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
- Kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie, odbyte kursy, szkolenia, staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Potwierdzenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby rekrutacji zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
- Kserokopie składanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata i podpisane własnoręcznie.
- Dla potrzeb rekrutacji proszę o przekazanie danych do kontaktu, tj. numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
- W przypadku otrzymania aplikacji kandydata z niepełnosprawnościami, wszystkie elementy rekrutacji po uzgodnieniu są dostosowywane do potrzeb kandydata.
- Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatycze - miejsce zamieszkania osoby niepełnosprawnej oraz inne miejsca aktywności.
- Podstawa nawiązania stosunku pracy - umowa o pracę na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy do czasu zakończenia realizacji projektu „ Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”
- Godziny pracy: Poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek – piątek 7:30 – 15:30. Czas pracy osoby niepełnosprawnej zaliczonej do znacznego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności nie może przekraczać 7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo.
- Bezpośredni przełożony – Dyrektor.
- Wymiar czasu pracy – 1 etat, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętni 40 godzin tygodniowo.
- Przewidywany termin zatrudnienia wybranego kandydat niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, tel: 85 655 69 57, e-mail: mops@siemiatycze.eu;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana;
- dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przewidziany w § 16 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. drogownictwa; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
Siemiatycze, dnia 05.07.2024 r.
* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Metryka strony