Opiekun świadczący usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w wymiarze 2 etatów

baner_projekt.png

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ogłasza nabór na stanowisko:

Opiekun świadczący usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w wymiarze 2 etatów.

Przewidywany okres zatrudnienia od 01.09.2024 r. do 31.12.2027 r. w ramach Projektu „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami” dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego na lata 2021-2027

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie minimum podstawowe.
  6. Kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów:
    • opiekun środowiskowy, Asystent Osoby Niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub
    • doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

 

II. Wymagania dodatkowe:
  1. Dodatkowe kursy i szkolenia z zakresu pierwszej pomocy, pielęgnacji osób starszych, czy osób z niepełnosprawnościami.
  2. Dobra organizacja pracy.
  3. Zdolność do komunikacji, empatia, zrównoważenie emocjonalne, solidność, zaradność, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, motywacja do pracy, umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, umiejętność zachowań asertywnych.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie;
  2. Czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników;
  3. Dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych;
  4. Czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych;
  5. Pomoc przy przemieszczaniu się;
  6. Opiekę higieniczną w tym czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych,
  7. Pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji;
  8. Pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
  9. Zapewnienie kontaktów z otoczeniem, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej.
  10. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej nie ujętych w powyższych zadaniach.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys (CV),
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ukończone kursy, szkolenia,
  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie, odbyte kursy, szkolenia, staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Potwierdzenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby rekrutacji zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze.
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
  10. Kserokopie składanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata i podpisane własnoręcznie.
  11. Dla potrzeb rekrutacji proszę o przekazanie danych do kontaktu, tj. numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
  12. W przypadku otrzymania aplikacji kandydata z niepełnosprawnościami, wszystkie elementy rekrutacji po uzgodnieniu są dostosowywane do potrzeb kandydata.

 

V. Warunki pracy:
  1. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatycze - miejsce zamieszkania osoby niepełnosprawnej oraz inne miejsca aktywności.
  2. Podstawa nawiązania stosunku pracy - umowa o pracę na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy do czasu zakończenia realizacji projektu „ Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”
  3. Godziny pracy: Poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek – piątek 7:30 – 15:30. Czas pracy osoby niepełnosprawnej zaliczonej do znacznego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności nie może przekraczać 7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo.
  4. Bezpośredni przełożony – Dyrektor.
  5. Wymiar czasu pracy – 1 etat, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętni 40 godzin tygodniowo.
  6. Przewidywany termin zatrudnienia wybranego kandydat niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu.
  7. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

VI. Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Opiekuna” w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – sekretariat (I piętro) lub przesyłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35a, 17-300 Siemiatycze, w terminie do dnia 16.07.2024 r.  do godz. 12.00
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Ośrodku lub dostarczenia przesyłki do Ośrodka.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach pod adresem: http://bip.mops.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 35 A.
Oferty odrzucone można odbierać osobiście w siedzibie Ośrodka przez okres 3 miesięcy.
Po upływie powyższego terminu zostaną one komisyjnie zniszczone.

 

VII. Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 35A, 17-300 Siemiatycze, tel: 85 655 69 57, e-mail: mops@siemiatycze.eu;
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.;
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana;
  4. dostęp do państwa danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemiatyczach oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  5. dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami prawa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz przewidziany w § 16 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Siemiatyczach;
  7. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych;
  8. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia;
  9. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym, niezbędnym dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowisko ds. drogownictwa; niepodanie danych wyklucza z procesu rekrutacji;   
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;


Siemiatycze, dnia 05.07.2024 r.

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Romaniuk

* kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego

* *niewłaściwe skreślić





Metryka strony

Udostępniający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Romaniuk

Data wytworzenia: 2024-07-05

Wprowadzający: Patryk Radzicki

Data modyfikacji: 2024-07-08

Opublikował: Patryk Radzicki

Data publikacji: 2024-07-05